Τηλεφωνική Γραμμή

Τηλεφωνική Γραμμή

Τηλεφωνική Γραμμή

Σας ευχαριστούμε για την πρόθεσή σας να αναφέρετε την ανησυχία σας.

Η αναφορά μιας ανησυχίας όταν κάτι δε φαίνεται σωστό δείχνει την ακεραιότητά μας και ότι έχουμε τη δύναμη να πράξουμε το σωστό, αποτρέποντας παράλληλα πιθανή κακή συμπεριφορά. Μιλώντας δείχνουμε ότι νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλον και συνολικά για την επιχείρηση.

Εάν αναφέρετε μια ανησυχία, θα αντιμετωπιστεί με το κατάλληλο τρόπο προστατεύοντας την ανωνυμία σας (εφόσον ζητηθεί).

Η PharOS δεσμεύεται να προστατεύει τους καταγγέλλοντες από τα αντίποινα. Τα αντίποινα είναι ένα σοβαρό παράπτωμα που δε θα γίνει ανεκτό, και οποιοσδήποτε εργαζόμενος της PharOS πραγματοποιήσει κάποια ενέργεια εκδίκησης εναντίον οποιουδήποτε καταγγέλλοντα θα λογοδοτήσει.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα SpeakUp δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για θέματα έκτακτης ανάγκης που απαιτούν άμεση ειδοποίηση.

Οι αναφορές που υποβάλλονται μέσω αυτής της υπηρεσίας ενδέχεται να μη λάβουν άμεση απάντηση. Εάν χρειάζεστε βοήθεια έκτακτης ανάγκης, επικοινωνήστε με τις δημόσιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Σας ευχαριστούμε για την πρόθεσή σας να αναφέρετε την ανησυχία σας.

Η αναφορά μιας ανησυχίας όταν κάτι δε φαίνεται σωστό δείχνει την ακεραιότητά μας και ότι έχουμε τη δύναμη να πράξουμε το σωστό, αποτρέποντας παράλληλα πιθανή κακή συμπεριφορά. Μιλώντας δείχνουμε ότι νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλον και συνολικά για την επιχείρηση.

Εάν αναφέρετε μια ανησυχία, θα αντιμετωπιστεί με το κατάλληλο τρόπο προστατεύοντας την ανωνυμία σας (εφόσον ζητηθεί).

Η PharOS δεσμεύεται να προστατεύει τους καταγγέλλοντες από τα αντίποινα. Τα αντίποινα είναι ένα σοβαρό παράπτωμα που δε θα γίνει ανεκτό, και οποιοσδήποτε εργαζόμενος της PharOS πραγματοποιήσει κάποια ενέργεια εκδίκησης εναντίον οποιουδήποτε καταγγέλλοντα θα λογοδοτήσει.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα SpeakUp δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για θέματα έκτακτης ανάγκης που απαιτούν άμεση ειδοποίηση.

Οι αναφορές που υποβάλλονται μέσω αυτής της υπηρεσίας ενδέχεται να μη λάβουν άμεση απάντηση. Εάν χρειάζεστε βοήθεια έκτακτης ανάγκης, επικοινωνήστε με τις δημόσιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Για να εκφράσετε την ανησυχία σας τηλεφωνικά, εμπιστευτικά και στη δική σας γλώσσα, καλέστε το PharOS Person Responsible for the Receipt and Monitoring of Reports (PRRMR). Η Εταιρεία έχει ανακηρύξει τον Group Head Human Resources and Administration του Ομίλου ως PRRMR του Ομίλου.