Αυτή η ιστοσελίδα φιλοξενείται στους ασφαλείς διακομιστές της Grant Thornton και δεν αποτελεί μέρος της ιστοσελίδας ή του intranet της PharOS.

Αυτή η ιστοσελίδα φιλοξενείται στους ασφαλείς διακομιστές της Grant Thornton και δεν αποτελεί μέρος της ιστοσελίδας ή του intranet της PharOS.

Αυτή η ιστοσελίδα φιλοξενείται στους ασφαλείς διακομιστές της Grant Thornton και δεν αποτελεί μέρος της ιστοσελίδας ή του intranet της PharOS.

ΣΥΧΝΈΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ2024-04-12T11:09:14+03:00

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το σύστημα Speakup2024-04-08T14:12:29+03:00

Το SpeakUp είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό και διαδικτυακό σύστημα για την αναφορά προβλημάτων συμμόρφωσης με τον κώδικα περί ηθικής της PharOS. Λειτουργεί από τρίτο ανεξάρτητο συνεργάτη (την Grant Thornton Greece), παρέχοντας στους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές και τους λοιπούς επιχειρηματικούς συνεργάτες ένα 24/7, ανώνυμο και ασφαλές μέσο υποβολής καταγγελιών.

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω το κλειδί αναφοράς μου;2024-04-08T14:12:55+03:00

Για να διασφαλίσετε ότι διατηρείται η ασφάλεια για όλες τις υποβληθείσες περιπτώσεις, εάν χάσετε το κλειδί αναφοράς, θα πρέπει να υποβάλετε μια νέα αναφορά. Αναφέρετε στη νέα αναφορά ότι σχετίζεται με μια αναφορά που υποβάλατε προηγουμένως.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επίλυση ενός θέματος παραβίασης;2024-04-08T14:13:35+03:00

Ο χρόνος εξέτασης και διερεύνησης κάθε αναφοράς ποικίλλει ανάλογα με τη φύση του ισχυρισμού. Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενημερώνει κάθε πληροφοριοδότη, ο οποίος έχει υποβάλει επώνυμη αναφορά, σχετικά με την πρόοδο της κατάστασης της αναφοράς, την πρόοδο της έρευνας και τον αναμενόμενο χρόνο ολοκλήρωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου σχετικά με τις προθεσμίες. Ορισμένες φορές, ωστόσο, για να διασφαλιστεί η τήρηση της αρχής της εμπιστευτικότητας, μπορεί να εμποδίζει την αποκάλυψη πληροφοριών που σχετίζονται με την έρευνα έως ότου αυτή ολοκληρωθεί.

Τι πρόκειται να συμβεί εάν υποβληθεί μια αναφορά;2024-04-08T14:14:19+03:00

Μόλις παραληφθεί μια καταγγελία, η PharOS θα ολοκληρώσει μια ενδελεχή έρευνα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της Πολιτικής Καταγγελίας Πληροφοριών της PharOS (διαδικασία SpeakUp). Όλες οι έρευνες θα διεξάγονται προσεκτικά, εμπιστευτικά και επαγγελματικά. Εάν διαπιστωθεί ότι όντως έλαβε χώρα παράπτωμα, η Εταιρεία μας θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα. Η παρενόχληση δεν πρέπει να αγνοείται, καθώς η σιωπή μπορεί, και συχνά ερμηνεύεται, ως αποδοχή. Οι εργαζόμενοι δεν θα υποβιβάζονται, δεν θα απολύονται, δεν θα τιμωρούνται πειθαρχικά και δεν θα στερούνται προαγωγών ή ευκαιριών απασχόλησης επειδή απέρριψαν σεξουαλικές προτάσεις ή επειδή υπέβαλαν καταγγελία όταν ειλικρινά πίστευαν ότι υφίστανται παρενόχληση ή διακρίσεις.

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε παραβιάσεις συμμόρφωσης;2024-04-08T14:16:25+03:00

Η PharOS δεσμεύεται να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ασφαλές, παραγωγικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της, βασισμένο στον αμοιβαίο σεβασμό. Στην επιδίωξη αυτού του στόχου, η PharOS δεν ανέχεται πράξεις βίας ή παρενόχλησης/εκφοβισμού εναντίον ή από οποιονδήποτε εργαζόμενο της PharOS. Μέσω της εφαρμογής της παρούσας Πολιτικής και της εκπαίδευσης των εργαζομένων, η PharOS θα επιδιώξει την πρόληψη και τη διόρθωση συμπεριφορών που παραβιάζουν την παρούσα Πολιτική. Τα άτομα που επιδίδονται σε κάθε μορφής αντιποίνων, συμπεριλαμβανομένων των απειλών για αντίποινα και των προσπαθειών για αντίποινα, θα υπόκεινται σε πειθαρχικά μέτρα έως και την απόλυση.

Προστατεύομαι από αντίποινα;2024-04-08T14:17:26+03:00

Ναι, ενθαρρύνεται η ομιλία και οι εργαζόμενοι που μιλούν προστατεύονται σύμφωνα με τα πρότυπα της ΕΕ. Κανένας εργαζόμενος δεν μπορεί να υποστεί αντίποινα για την υποβολή υπογεγραμμένης αναφοράς ή για την υποτιθέμενη υποβολή ανώνυμης αναφοράς ή για τη συμμετοχή στη διαχείρισή της. Οποιοσδήποτε βρεθεί να ασκεί αντίποινα σε εργαζόμενο που έχει υποβάλει, μπορεί να υποβάλει, προτίθεται να υποβάλει ή έχει βοηθήσει, μπορεί να βοηθήσει, προτίθεται να βοηθήσει ή θα μπορούσε να βοηθήσει στη διερεύνηση υποβληθείσας αναφοράς, μπορεί να θεωρηθεί ότι διαπράττει πειθαρχικό αδίκημα. Τα μέλη της επιτροπής είναι πρεσβευτές κατά της βίας και της παρενόχλησης και πρέπει να διασφαλίζουν ότι απαγορεύονται τα αντίποινα κατά των θυμάτων, άμεσα ή έμμεσα.

Μπορώ να αναφέρω την ανησυχία μου ανώνυμα;2024-04-08T14:18:11+03:00

Οι αναφορές μπορούν να είναι ανώνυμες ή επώνυμες. Σας ενθαρρύνουμε να δώσετε κάποιο προσωπικό σας στοιχείο κατά την υποβολή μιας αναφοράς, διότι αυτό θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε την αναφορά και να σας προστατεύσουμε μακροπρόθεσμα. Όπου επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, μπορείτε να κάνετε μια καταγγελία ή να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα αν προτιμάτε. Ωστόσο, μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα μέσω του ολοκληρωμένου τηλεφωνικού και διαδικτυακού συστήματος SpeakUp ή μέσω e-mail. Εάν επιλέξετε να αναφέρετε ανώνυμα, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε επαρκείς λεπτομέρειες για να επιτρέψετε τη σωστή διερεύνηση της παραβίασης, για παράδειγμα, ονόματα ατόμων που εμπλέκονται ή που ενδέχεται να γνωρίζουν το ζήτημα, τις ώρες και τις ημερομηνίες.

Σε τι είδους θέματα μπορούν να αφορούν οι καταγγελίες;2024-04-08T14:20:29+03:00

Οποιαδήποτε συμπεριφορά που παραβιάζει την ισχύουσα εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και κανονισμούς, τις πολιτικές και διαδικασίες της εταιρείας καθώς και τον Κώδικα Δεοντολογίας και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς ορίζεται ως παράπτωμα ή παραβίαση νόμου ή κανονισμού και πρέπει να αναφέρεται. Στο πλαίσιο αυτό προστατεύονται τόσο οι πληροφορίες όσο και οι εύλογες υποψίες για πραγματικές ή πιθανές παραβάσεις που έχουν διαπραχθεί ή ενδέχεται να διαπραχθούν. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν: Οικονομικές, λογιστικές ή ελεγκτικές παρατυπίες, παραποίηση εγγράφων ή αρχείων, απάτη ή κλοπή, σύγκρουση συμφερόντων, δωροδοκία ή διαφθορά, διακρίσεις, παρενόχληση, κίνδυνοι για την ασφάλεια ή το περιβάλλον, παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών και εγκληματική δραστηριότητα. Μπορούν επίσης να αναφερθούν μεμονωμένα προβλήματα που σχετίζονται με την εργασία, όπως ο προγραμματισμός, η αμοιβή ή θέματα συναδέλφων.

Θα αντιμετωπιστεί με εμπιστευτικότητα η αναφορά μου;2024-04-08T14:21:40+03:00

Η υπηρεσία SpeakUp παρέχεται από έναν ανεξάρτητο εξωτερικό συνεργάτη, ο οποίος διασφαλίζει περαιτέρω την εμπιστευτικότητα και την ανωνυμία των πληροφοριοδοτών. Σε κάθε περίπτωση, τα πρόσωπα που διαχειρίζονται τις αναφορές δεσμεύονται από την υποχρέωση να τηρούν αυστηρά εμπιστευτική την ταυτότητα των καταγγελλόντων και των τρίτων που αναφέρονται στην αναφορά. Πιο συγκεκριμένα, η ταυτότητα του καταγγέλλοντος δεν αποκαλύπτεται σε κανέναν άλλον εκτός από το εξουσιοδοτημένο προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την παραλαβή ή την παρακολούθηση των αναφορών, εκτός εάν ο καταγγέλλων δώσει τη ρητή συγκατάθεσή του. Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη πληροφορία από την οποία θα μπορούσε να συναχθεί, άμεσα ή έμμεσα, η ταυτότητα του καταγγέλλοντος. Αποκλίσεις από την ανωτέρω διαδικασία ισχύουν μόνο σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ισχύοντος νομικού πλαισίου

Ποια μέσα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μιλήσω;2024-05-10T12:35:41+03:00

Οποιοσδήποτε εργαζόμενος, πελάτης, πρώην εργαζόμενος ή εξωτερικός συνεργάτης που γνωρίζει για κάποια παράβαση νόμου ή κανονισμού, είτε επειδή έχει πέσει θύμα τέτοιου περιστατικού είτε επειδή έχει γίνει μάρτυρας ή έχει βάσιμες υποψίες ότι πρόκειται να συμβεί τέτοιο περιστατικό, μπορεί να υποβάλει ανώνυμη ή υπογεγραμμένη αναφορά μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας ή της τηλεφωνικής γραμμής καταγγελίας 0030 210 4409080 ή να στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση  speakup.pharos@gr.gt.com, όλα τα κανάλια λειτουργούν 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η διαδικασία λειτουργεί από ανεξάρτητο εξωτερικό συνεργάτη. Όταν χρησιμοποιείτε τη online φόρμα ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα λάβετε έναν μοναδικό αριθμό δελτίου προκειμένου να ενημερώνεστε για την κατάσταση της αναφοράς σας. 

Τι είναι το σύστημα Speakup2024-04-08T14:12:29+03:00

Το SpeakUp είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό και διαδικτυακό σύστημα για την αναφορά προβλημάτων συμμόρφωσης με τον κώδικα περί ηθικής της PharOS. Λειτουργεί από τρίτο ανεξάρτητο συνεργάτη (την Grant Thornton Greece), παρέχοντας στους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές και τους λοιπούς επιχειρηματικούς συνεργάτες ένα 24/7, ανώνυμο και ασφαλές μέσο υποβολής καταγγελιών.

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω το κλειδί αναφοράς μου;2024-04-08T14:12:55+03:00

Για να διασφαλίσετε ότι διατηρείται η ασφάλεια για όλες τις υποβληθείσες περιπτώσεις, εάν χάσετε το κλειδί αναφοράς, θα πρέπει να υποβάλετε μια νέα αναφορά. Αναφέρετε στη νέα αναφορά ότι σχετίζεται με μια αναφορά που υποβάλατε προηγουμένως.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επίλυση ενός θέματος παραβίασης;2024-04-08T14:13:35+03:00

Ο χρόνος εξέτασης και διερεύνησης κάθε αναφοράς ποικίλλει ανάλογα με τη φύση του ισχυρισμού. Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενημερώνει κάθε πληροφοριοδότη, ο οποίος έχει υποβάλει επώνυμη αναφορά, σχετικά με την πρόοδο της κατάστασης της αναφοράς, την πρόοδο της έρευνας και τον αναμενόμενο χρόνο ολοκλήρωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου σχετικά με τις προθεσμίες. Ορισμένες φορές, ωστόσο, για να διασφαλιστεί η τήρηση της αρχής της εμπιστευτικότητας, μπορεί να εμποδίζει την αποκάλυψη πληροφοριών που σχετίζονται με την έρευνα έως ότου αυτή ολοκληρωθεί.

Τι πρόκειται να συμβεί εάν υποβληθεί μια αναφορά;2024-04-08T14:14:19+03:00

Μόλις παραληφθεί μια καταγγελία, η PharOS θα ολοκληρώσει μια ενδελεχή έρευνα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της Πολιτικής Καταγγελίας Πληροφοριών της PharOS (διαδικασία SpeakUp). Όλες οι έρευνες θα διεξάγονται προσεκτικά, εμπιστευτικά και επαγγελματικά. Εάν διαπιστωθεί ότι όντως έλαβε χώρα παράπτωμα, η Εταιρεία μας θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα. Η παρενόχληση δεν πρέπει να αγνοείται, καθώς η σιωπή μπορεί, και συχνά ερμηνεύεται, ως αποδοχή. Οι εργαζόμενοι δεν θα υποβιβάζονται, δεν θα απολύονται, δεν θα τιμωρούνται πειθαρχικά και δεν θα στερούνται προαγωγών ή ευκαιριών απασχόλησης επειδή απέρριψαν σεξουαλικές προτάσεις ή επειδή υπέβαλαν καταγγελία όταν ειλικρινά πίστευαν ότι υφίστανται παρενόχληση ή διακρίσεις.

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε παραβιάσεις συμμόρφωσης;2024-04-08T14:16:25+03:00

Η PharOS δεσμεύεται να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ασφαλές, παραγωγικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της, βασισμένο στον αμοιβαίο σεβασμό. Στην επιδίωξη αυτού του στόχου, η PharOS δεν ανέχεται πράξεις βίας ή παρενόχλησης/εκφοβισμού εναντίον ή από οποιονδήποτε εργαζόμενο της PharOS. Μέσω της εφαρμογής της παρούσας Πολιτικής και της εκπαίδευσης των εργαζομένων, η PharOS θα επιδιώξει την πρόληψη και τη διόρθωση συμπεριφορών που παραβιάζουν την παρούσα Πολιτική. Τα άτομα που επιδίδονται σε κάθε μορφής αντιποίνων, συμπεριλαμβανομένων των απειλών για αντίποινα και των προσπαθειών για αντίποινα, θα υπόκεινται σε πειθαρχικά μέτρα έως και την απόλυση.

Προστατεύομαι από αντίποινα;2024-04-08T14:17:26+03:00

Ναι, ενθαρρύνεται η ομιλία και οι εργαζόμενοι που μιλούν προστατεύονται σύμφωνα με τα πρότυπα της ΕΕ. Κανένας εργαζόμενος δεν μπορεί να υποστεί αντίποινα για την υποβολή υπογεγραμμένης αναφοράς ή για την υποτιθέμενη υποβολή ανώνυμης αναφοράς ή για τη συμμετοχή στη διαχείρισή της. Οποιοσδήποτε βρεθεί να ασκεί αντίποινα σε εργαζόμενο που έχει υποβάλει, μπορεί να υποβάλει, προτίθεται να υποβάλει ή έχει βοηθήσει, μπορεί να βοηθήσει, προτίθεται να βοηθήσει ή θα μπορούσε να βοηθήσει στη διερεύνηση υποβληθείσας αναφοράς, μπορεί να θεωρηθεί ότι διαπράττει πειθαρχικό αδίκημα. Τα μέλη της επιτροπής είναι πρεσβευτές κατά της βίας και της παρενόχλησης και πρέπει να διασφαλίζουν ότι απαγορεύονται τα αντίποινα κατά των θυμάτων, άμεσα ή έμμεσα.

Μπορώ να αναφέρω την ανησυχία μου ανώνυμα;2024-04-08T14:18:11+03:00

Οι αναφορές μπορούν να είναι ανώνυμες ή επώνυμες. Σας ενθαρρύνουμε να δώσετε κάποιο προσωπικό σας στοιχείο κατά την υποβολή μιας αναφοράς, διότι αυτό θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε την αναφορά και να σας προστατεύσουμε μακροπρόθεσμα. Όπου επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, μπορείτε να κάνετε μια καταγγελία ή να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα αν προτιμάτε. Ωστόσο, μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα μέσω του ολοκληρωμένου τηλεφωνικού και διαδικτυακού συστήματος SpeakUp ή μέσω e-mail. Εάν επιλέξετε να αναφέρετε ανώνυμα, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε επαρκείς λεπτομέρειες για να επιτρέψετε τη σωστή διερεύνηση της παραβίασης, για παράδειγμα, ονόματα ατόμων που εμπλέκονται ή που ενδέχεται να γνωρίζουν το ζήτημα, τις ώρες και τις ημερομηνίες.

Σε τι είδους θέματα μπορούν να αφορούν οι καταγγελίες;2024-04-08T14:20:29+03:00

Οποιαδήποτε συμπεριφορά που παραβιάζει την ισχύουσα εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και κανονισμούς, τις πολιτικές και διαδικασίες της εταιρείας καθώς και τον Κώδικα Δεοντολογίας και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς ορίζεται ως παράπτωμα ή παραβίαση νόμου ή κανονισμού και πρέπει να αναφέρεται. Στο πλαίσιο αυτό προστατεύονται τόσο οι πληροφορίες όσο και οι εύλογες υποψίες για πραγματικές ή πιθανές παραβάσεις που έχουν διαπραχθεί ή ενδέχεται να διαπραχθούν. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν: Οικονομικές, λογιστικές ή ελεγκτικές παρατυπίες, παραποίηση εγγράφων ή αρχείων, απάτη ή κλοπή, σύγκρουση συμφερόντων, δωροδοκία ή διαφθορά, διακρίσεις, παρενόχληση, κίνδυνοι για την ασφάλεια ή το περιβάλλον, παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών και εγκληματική δραστηριότητα. Μπορούν επίσης να αναφερθούν μεμονωμένα προβλήματα που σχετίζονται με την εργασία, όπως ο προγραμματισμός, η αμοιβή ή θέματα συναδέλφων.

Θα αντιμετωπιστεί με εμπιστευτικότητα η αναφορά μου;2024-04-08T14:21:40+03:00

Η υπηρεσία SpeakUp παρέχεται από έναν ανεξάρτητο εξωτερικό συνεργάτη, ο οποίος διασφαλίζει περαιτέρω την εμπιστευτικότητα και την ανωνυμία των πληροφοριοδοτών. Σε κάθε περίπτωση, τα πρόσωπα που διαχειρίζονται τις αναφορές δεσμεύονται από την υποχρέωση να τηρούν αυστηρά εμπιστευτική την ταυτότητα των καταγγελλόντων και των τρίτων που αναφέρονται στην αναφορά. Πιο συγκεκριμένα, η ταυτότητα του καταγγέλλοντος δεν αποκαλύπτεται σε κανέναν άλλον εκτός από το εξουσιοδοτημένο προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την παραλαβή ή την παρακολούθηση των αναφορών, εκτός εάν ο καταγγέλλων δώσει τη ρητή συγκατάθεσή του. Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη πληροφορία από την οποία θα μπορούσε να συναχθεί, άμεσα ή έμμεσα, η ταυτότητα του καταγγέλλοντος. Αποκλίσεις από την ανωτέρω διαδικασία ισχύουν μόνο σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ισχύοντος νομικού πλαισίου

Ποια μέσα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μιλήσω;2024-05-10T12:35:41+03:00

Οποιοσδήποτε εργαζόμενος, πελάτης, πρώην εργαζόμενος ή εξωτερικός συνεργάτης που γνωρίζει για κάποια παράβαση νόμου ή κανονισμού, είτε επειδή έχει πέσει θύμα τέτοιου περιστατικού είτε επειδή έχει γίνει μάρτυρας ή έχει βάσιμες υποψίες ότι πρόκειται να συμβεί τέτοιο περιστατικό, μπορεί να υποβάλει ανώνυμη ή υπογεγραμμένη αναφορά μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας ή της τηλεφωνικής γραμμής καταγγελίας 0030 210 4409080 ή να στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση  speakup.pharos@gr.gt.com, όλα τα κανάλια λειτουργούν 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η διαδικασία λειτουργεί από ανεξάρτητο εξωτερικό συνεργάτη. Όταν χρησιμοποιείτε τη online φόρμα ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα λάβετε έναν μοναδικό αριθμό δελτίου προκειμένου να ενημερώνεστε για την κατάσταση της αναφοράς σας. 

Τι είναι το σύστημα Speakup2024-04-08T14:12:29+03:00

Το SpeakUp είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό και διαδικτυακό σύστημα για την αναφορά προβλημάτων συμμόρφωσης με τον κώδικα περί ηθικής της PharOS. Λειτουργεί από τρίτο ανεξάρτητο συνεργάτη (την Grant Thornton Greece), παρέχοντας στους υπαλλήλους, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές και τους λοιπούς επιχειρηματικούς συνεργάτες ένα 24/7, ανώνυμο και ασφαλές μέσο υποβολής καταγγελιών.

Τι πρέπει να κάνω εάν χάσω το κλειδί αναφοράς μου;2024-04-08T14:12:55+03:00

Για να διασφαλίσετε ότι διατηρείται η ασφάλεια για όλες τις υποβληθείσες περιπτώσεις, εάν χάσετε το κλειδί αναφοράς, θα πρέπει να υποβάλετε μια νέα αναφορά. Αναφέρετε στη νέα αναφορά ότι σχετίζεται με μια αναφορά που υποβάλατε προηγουμένως.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επίλυση ενός θέματος παραβίασης;2024-04-08T14:13:35+03:00

Ο χρόνος εξέτασης και διερεύνησης κάθε αναφοράς ποικίλλει ανάλογα με τη φύση του ισχυρισμού. Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενημερώνει κάθε πληροφοριοδότη, ο οποίος έχει υποβάλει επώνυμη αναφορά, σχετικά με την πρόοδο της κατάστασης της αναφοράς, την πρόοδο της έρευνας και τον αναμενόμενο χρόνο ολοκλήρωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου σχετικά με τις προθεσμίες. Ορισμένες φορές, ωστόσο, για να διασφαλιστεί η τήρηση της αρχής της εμπιστευτικότητας, μπορεί να εμποδίζει την αποκάλυψη πληροφοριών που σχετίζονται με την έρευνα έως ότου αυτή ολοκληρωθεί.

Τι πρόκειται να συμβεί εάν υποβληθεί μια αναφορά;2024-04-08T14:14:19+03:00

Μόλις παραληφθεί μια καταγγελία, η PharOS θα ολοκληρώσει μια ενδελεχή έρευνα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της Πολιτικής Καταγγελίας Πληροφοριών της PharOS (διαδικασία SpeakUp). Όλες οι έρευνες θα διεξάγονται προσεκτικά, εμπιστευτικά και επαγγελματικά. Εάν διαπιστωθεί ότι όντως έλαβε χώρα παράπτωμα, η Εταιρεία μας θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα. Η παρενόχληση δεν πρέπει να αγνοείται, καθώς η σιωπή μπορεί, και συχνά ερμηνεύεται, ως αποδοχή. Οι εργαζόμενοι δεν θα υποβιβάζονται, δεν θα απολύονται, δεν θα τιμωρούνται πειθαρχικά και δεν θα στερούνται προαγωγών ή ευκαιριών απασχόλησης επειδή απέρριψαν σεξουαλικές προτάσεις ή επειδή υπέβαλαν καταγγελία όταν ειλικρινά πίστευαν ότι υφίστανται παρενόχληση ή διακρίσεις.

Γιατί είναι σημαντικό να αναφέρετε παραβιάσεις συμμόρφωσης;2024-04-08T14:16:25+03:00

Η PharOS δεσμεύεται να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ασφαλές, παραγωγικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της, βασισμένο στον αμοιβαίο σεβασμό. Στην επιδίωξη αυτού του στόχου, η PharOS δεν ανέχεται πράξεις βίας ή παρενόχλησης/εκφοβισμού εναντίον ή από οποιονδήποτε εργαζόμενο της PharOS. Μέσω της εφαρμογής της παρούσας Πολιτικής και της εκπαίδευσης των εργαζομένων, η PharOS θα επιδιώξει την πρόληψη και τη διόρθωση συμπεριφορών που παραβιάζουν την παρούσα Πολιτική. Τα άτομα που επιδίδονται σε κάθε μορφής αντιποίνων, συμπεριλαμβανομένων των απειλών για αντίποινα και των προσπαθειών για αντίποινα, θα υπόκεινται σε πειθαρχικά μέτρα έως και την απόλυση.

Προστατεύομαι από αντίποινα;2024-04-08T14:17:26+03:00

Ναι, ενθαρρύνεται η ομιλία και οι εργαζόμενοι που μιλούν προστατεύονται σύμφωνα με τα πρότυπα της ΕΕ. Κανένας εργαζόμενος δεν μπορεί να υποστεί αντίποινα για την υποβολή υπογεγραμμένης αναφοράς ή για την υποτιθέμενη υποβολή ανώνυμης αναφοράς ή για τη συμμετοχή στη διαχείρισή της. Οποιοσδήποτε βρεθεί να ασκεί αντίποινα σε εργαζόμενο που έχει υποβάλει, μπορεί να υποβάλει, προτίθεται να υποβάλει ή έχει βοηθήσει, μπορεί να βοηθήσει, προτίθεται να βοηθήσει ή θα μπορούσε να βοηθήσει στη διερεύνηση υποβληθείσας αναφοράς, μπορεί να θεωρηθεί ότι διαπράττει πειθαρχικό αδίκημα. Τα μέλη της επιτροπής είναι πρεσβευτές κατά της βίας και της παρενόχλησης και πρέπει να διασφαλίζουν ότι απαγορεύονται τα αντίποινα κατά των θυμάτων, άμεσα ή έμμεσα.

Μπορώ να αναφέρω την ανησυχία μου ανώνυμα;2024-04-08T14:18:11+03:00

Οι αναφορές μπορούν να είναι ανώνυμες ή επώνυμες. Σας ενθαρρύνουμε να δώσετε κάποιο προσωπικό σας στοιχείο κατά την υποβολή μιας αναφοράς, διότι αυτό θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε την αναφορά και να σας προστατεύσουμε μακροπρόθεσμα. Όπου επιτρέπεται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, μπορείτε να κάνετε μια καταγγελία ή να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα αν προτιμάτε. Ωστόσο, μπορείτε να αναφέρετε μια ανησυχία ανώνυμα μέσω του ολοκληρωμένου τηλεφωνικού και διαδικτυακού συστήματος SpeakUp ή μέσω e-mail. Εάν επιλέξετε να αναφέρετε ανώνυμα, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε επαρκείς λεπτομέρειες για να επιτρέψετε τη σωστή διερεύνηση της παραβίασης, για παράδειγμα, ονόματα ατόμων που εμπλέκονται ή που ενδέχεται να γνωρίζουν το ζήτημα, τις ώρες και τις ημερομηνίες.

Σε τι είδους θέματα μπορούν να αφορούν οι καταγγελίες;2024-04-08T14:20:29+03:00

Οποιαδήποτε συμπεριφορά που παραβιάζει την ισχύουσα εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και κανονισμούς, τις πολιτικές και διαδικασίες της εταιρείας καθώς και τον Κώδικα Δεοντολογίας και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς ορίζεται ως παράπτωμα ή παραβίαση νόμου ή κανονισμού και πρέπει να αναφέρεται. Στο πλαίσιο αυτό προστατεύονται τόσο οι πληροφορίες όσο και οι εύλογες υποψίες για πραγματικές ή πιθανές παραβάσεις που έχουν διαπραχθεί ή ενδέχεται να διαπραχθούν. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν: Οικονομικές, λογιστικές ή ελεγκτικές παρατυπίες, παραποίηση εγγράφων ή αρχείων, απάτη ή κλοπή, σύγκρουση συμφερόντων, δωροδοκία ή διαφθορά, διακρίσεις, παρενόχληση, κίνδυνοι για την ασφάλεια ή το περιβάλλον, παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών και εγκληματική δραστηριότητα. Μπορούν επίσης να αναφερθούν μεμονωμένα προβλήματα που σχετίζονται με την εργασία, όπως ο προγραμματισμός, η αμοιβή ή θέματα συναδέλφων.

Θα αντιμετωπιστεί με εμπιστευτικότητα η αναφορά μου;2024-04-08T14:21:40+03:00

Η υπηρεσία SpeakUp παρέχεται από έναν ανεξάρτητο εξωτερικό συνεργάτη, ο οποίος διασφαλίζει περαιτέρω την εμπιστευτικότητα και την ανωνυμία των πληροφοριοδοτών. Σε κάθε περίπτωση, τα πρόσωπα που διαχειρίζονται τις αναφορές δεσμεύονται από την υποχρέωση να τηρούν αυστηρά εμπιστευτική την ταυτότητα των καταγγελλόντων και των τρίτων που αναφέρονται στην αναφορά. Πιο συγκεκριμένα, η ταυτότητα του καταγγέλλοντος δεν αποκαλύπτεται σε κανέναν άλλον εκτός από το εξουσιοδοτημένο προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την παραλαβή ή την παρακολούθηση των αναφορών, εκτός εάν ο καταγγέλλων δώσει τη ρητή συγκατάθεσή του. Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη πληροφορία από την οποία θα μπορούσε να συναχθεί, άμεσα ή έμμεσα, η ταυτότητα του καταγγέλλοντος. Αποκλίσεις από την ανωτέρω διαδικασία ισχύουν μόνο σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ισχύοντος νομικού πλαισίου

Ποια μέσα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να μιλήσω;2024-05-10T12:35:41+03:00

Οποιοσδήποτε εργαζόμενος, πελάτης, πρώην εργαζόμενος ή εξωτερικός συνεργάτης που γνωρίζει για κάποια παράβαση νόμου ή κανονισμού, είτε επειδή έχει πέσει θύμα τέτοιου περιστατικού είτε επειδή έχει γίνει μάρτυρας ή έχει βάσιμες υποψίες ότι πρόκειται να συμβεί τέτοιο περιστατικό, μπορεί να υποβάλει ανώνυμη ή υπογεγραμμένη αναφορά μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας ή της τηλεφωνικής γραμμής καταγγελίας 0030 210 4409080 ή να στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση  speakup.pharos@gr.gt.com, όλα τα κανάλια λειτουργούν 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η διαδικασία λειτουργεί από ανεξάρτητο εξωτερικό συνεργάτη. Όταν χρησιμοποιείτε τη online φόρμα ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα λάβετε έναν μοναδικό αριθμό δελτίου προκειμένου να ενημερώνεστε για την κατάσταση της αναφοράς σας.